
İnanmak, her insanın içinde olan çok tılsımlı bir duygu…
Bu belgeselde de her türlü inancı görmekteyiz. Ve her bir inanç anlatılırken gayet objektif bir şekilde anlatılmış. Zaten belgeselin güzelliği de buradan geliyor. Belgeselin her bölümünde istisnasız öğrendiğim birşey var ki o da şudur; her ne inanç olursa olsun hepsine hoşgörüyle yaklaşmalı ve inanan herkes neye inanmak isterse özgürdür. Kimsenin inancına kimse karışamaz! Gördüğünüz üzere, vermek istediği mesajlar konusunda da oldukça zengin.
İnanç dünyasının engin sularına dalmak isterseniz bu belgeseli kaçırmayın derim.
İzleyecek olanlara keyifli seyirler dilerim…
